Picture

Picture

2015年2月21日 星期六

權發飯店

腊味扒波菜


黃金蝦

豬頸肉

乳鴨

20 則留言:

  1. 恭祝Rose新年快樂 , 身體健康 , 羊羊得意 .....

    回覆刪除
  2. Rose,你問我啲野在一星期前答咗你了,你過嚟睇吓有冇show到出來!如果冇我在你度出多一次啦。

    回覆刪除
  3. 恭``҉*•賀``҉*• 新``҉҉'¨`禧*
    .╭╧╮ ╭╧╮. 羊羊得意
    ┇新┇ ┇萬┇ 財源廣進
    ┇春┇ ┇事┇ 喜氣洋洋
    ┇樂┇ ┇意┇ 歲歲平安
    ╰═╯ ╰═╯ 溫馨幸福

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話! 祝事事如意,心想事成!

      刪除
  4. 權發,我只吃過一次,農曆新年去吃.

    回覆刪除
  5. 權發飯店...我吃過多次,都幾大件抵食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我第一次食咋,都覺得幾大件!

      刪除
  6. 祝您羊年咩嘢都如意,健康又愉快!
    黃金蝦睇落好吸引。

    回覆刪除
  7. 乳鴨? 定乳鴿?
    也祝羊年事事稱心、洋洋得意 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 仁哥,大家咁話! 哈哈,應該係乳鴿!

      刪除
  8. 相中的菜式乳鴨!! 是鴨仔嗎??@@

    回覆刪除
  9. 玫瑰, 吃過羊羊得意, 新春大吉.

    回覆刪除
    回覆
    1. kk兄,大家咁話! 我好耐冇番來呢個Blog囉!

      刪除